خرید مبل راحتی یا ال؟ ‌راهنمای انتخاب بهترین مبل

۲ بازديد
سردرگمی بین انتخاب مبل ال و مبل راحتی زمانی سراغتان می‌آید که به فکر خرید مبل باشید. اگر به خانه جدید نقل مکان کرده‌اید، مشغول تغییر دکوراسیون اتاق نشیمنتان هستید یا مجبور شده‌اید مبل‌های قدیمی‌تان را تعویض کنید و بین خرید مبل ال یا یک دست مبل راحتی بلاتکلیف هستید، شما به کمک نیاز دارید.

به نقل از دلگرم قرار است با دلایل و مدارک کافی به شما بگوییم که کدام مبل برای کدام فضا مناسب‌تر است. پس قبل از هر تصمیم‌گیری‌ای در مورد اتاق نشیمن و تعویض مبل‌ها این مقاله را تا انتها بخوانید. یادتان باشد که مبل‌ها جزو مهم‌ترین اجزای دکوراسیون خانه‌ها هستند که انتخاب اشتباه آن‌ها تاثیرات جبران‌ناپذیری بر دکوراسیون خانه، استفاده بهینه از فضا، راحتی و آسایش و حال‌و‌هوای اتاق نشیمنتان دارد.

مبل راحتی، انتخابی مناسب برای دکوراسیون های مدرن و سنتی
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان خرید مبل راحتی یا مبل ال باید به آن توجه کنید، دکوراسیون و سبک چیدمان فضاست. مبل راحتی یک انتخاب مناسب و انعطاف‌پذیر برای هر دو دکوراسیون مدرن و سنتی است. اگر مبل راحتی را درست انتخاب کنید، راحتی، عملکرد و زیبایی کلی فضای نشیمن را تا حدود زیادی تضمین می‌کنید.

از نظر طراحان داخلی، مبل‌های راحتی بهترین انتخاب برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن هستند. فضاهای داخلی با سبک مدرن بیشتر طرفدار سادگی، زیبایی‌شناسی مینیمال و شیک هستند. اگر به این فضاها علاقه دارید یا چیدمان منزل شما به این سبک نزدیک‌تر است، با انتخاب یک مبل راحتی ساده با رنگ‌های خنثی و پارچه‌هایی مانند چرم یا مخمل این حال‌و‌هوای مدرن را تکمیل کنید.

از طرف دیگر، یک مبل راحتی را به‌سادگی می‌توانید برای یک دکوراسیون سنتی به‌کار ببرید و با این‌کار جذابیت فضا را بهبود ببخشید. بنابراین، اگر سبک خانه شما سنتی است یا به این دکوراسیون بیشتر علاقه دارید، مبل‌های راحتی هنوز می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. سبک سنتی مملو از رنگ و المان‌های شیک و پرتجمل مانند تزئینات، کاغذدیواری‌های طرح‌دار یا فرش‌های زیبای ایرانی است. برای تکمیل این سبک و استایل با یک دست مبل راحتی مناسب، به‌دنبال مدل‌های راحتی که از چوب در آن‌ها استفاده شده است با رنگ‌های غنی مانند یشمی، زرشکی و قهوه‌ای و پارچه‌هایی مانند انواع مخمل‌ها باشید.

با یک انتخاب آگاهانه، مبل راحتی شما با سایر اثاثیه منزل هماهنگ می‌شود و یک فضای شیک و دوست‌داشتنی را به اتاق نشیمن شما هدیه می‌دهد. اگر بین سبک مدرن یا سنتی بلاتکلیف هستید یا حدس می‌زنید در آینده دلتان بخواهد سبک چیدمان منزلتان را تغییر دهید، باز هم یک دست مبل راحتی یک انتخاب همه‌کاره و مناسب است که با هر دو سبک به‌خوبی هماهنگ می‌شود.


مبل ال، گزینه ای ایده آل برای فضاهای مختلف کوچک و بزرگ
یکی از مزیت‌های مهم مبل ال انعطاف‌پذیری فضایی آن است. برای انتخاب درست مبل قبل از هر چیز، فضای اتاق نشیمنتان را در نظر بگیرید. یک مبل بسیار کوچک یا بسیار بزرگ می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به چیدمان منزل، راحتی و آسایش اعضای خانه و استفاده از فضا بزند.

برخلاف مبل‌های معمولی که شکل ثابتی دارند، مبل‌های ال انعطاف‌پذیر هستند و آن‌ها را به‌گونه‌ای می‌توان در چیدمان استفاده کرد که بهترین استفاده را از فضاهای پرت و گوشه‌ها ببرید. آن‌ها گوشه‌های ناکارآمد را تبدیل به فضاهای به‌دردبخور برای نشیمن و استراحت می‌کنند.

ممکن است فکر کنید مبل‌های مدل ال فضای بیشتری را اشغال می‌کنند؛ اما نباید فراموش کنید که این مبل‌ها افراد بیشتری را در خود جای می‌دهند. خانه‌ها روزبه‌روز کوچک و کوچک‌تر می‌شوند و استفاده از فضا در این خانه‌ها اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. مبل ال شیک و راحت است و علاوه‌بر راحتی و استراحت، به‌عنوان تخت‌خواب هم کارایی دارد. استفاده از مبل ال در فضاهای کوچک توهمی از جاداری فضا را در بیننده ایجاد می‌کند.

از طرفی دیگر، مبل ال برای فضاهای بزرگ هم یک انتخاب مناسب و در مرکز توجه است. انعطاف‌پذیری در چیدمان مبل ال به شما کمک می‌کند فضاهای بزرگ را به‌راحتی پر کنید. از طرفی این مبل‌ها دست شما را برای انواع چیدمان باز می‌گذارند و به‌راحتی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند.

این به شما بستگی دارد که با انتخاب پارچه و رنگ مناسب، افزودن بالشت‌ها و وسایل جانبی و تزئینی سبک مورد علاقه‌تان را به بهترین شکل تکمیل کنید. بنابراین، چه برای فضاهای بزرگ و چه فضاهای محدود و کوچک، خرید مبل ال می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد که اتاق نشیمن شما را به فضایی گرم، دلپذیر و کاربردی تبدیل می‌کند.

نکات مهم در انتخاب  انواع مبل راحتی و مبل ال
فرقی ندارد خرید یک مبل راحتی را در نظر داشته باشید یا یکی از مدل‌های مبل ال را ترجیح دهید، برای خرید مناسب باید نکاتی را در نظر بگیرید. رعایت این نکات کمک می‌کند خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید که نه‌تنها با سبک و سلیقه شما هم‌خوانی دارد و با دکوراسیون منزلتان هماهنگ است؛ بلکه با بودجه شما هم همخوانی دارد. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب مبل راحتی و مبل ال باید در نظر بگیرید را بررسی می‌کنیم.


•راحتی را در نظر بگیرید: مهم‌ترین عاملی که در خرید مبل باید در نظر گرفت، راحتی است. اطمینان حاصل کنید مبلی که می‌خرید به اندازه کافی برای نشستن و استراحت شما راحت باشد. مبل را با نشستن، تکیه‌دادن و درازکشیدن تست کنید و به طراحی آن دقت کنید. به فرم بالشت‌ها، ارتفاع پشتی مبل، استحکام، کوسن‌ها، ارتفاع و عمق نشیمن‌گاه دقت کنید. این موارد می‌توانند کمک کنند یک مبل راحت را انتخاب کنید.

•سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید: همان‌طور که اشاره شد، مبلی که می‌خرید باید با سبک و دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد. مبل یکی از مهم‌ترین اجزای تعیین‌کننده چیدمان شماست. اطمینان حاصل کنید مبلی که می‌خرید با زیبایی و سبک کلی منزل شما مطابقت داشته باشد و زیبایی چیدمان فعلی‌تان را تکمیل کند. هنگام خرید مبل راحتی از وودن مبل طراحی، رنگ و جنس پارچه را هم در نظر بگیرید.

•اندازه فضا را در نظر داشته باشید: تعیین دقیق فضایی که قرار است برای آن مبل بخرید قبل از هر اقدامی برای خرید مبل بسیار مهم است. مبل راحتی یا مبل ال تفاوتی نمی‌کند، گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با فضای شما باشد. همچنین باید تعیین کنید که برای نیازهای شما مبل چندنفره برای خانواده‌تان مناسب است.

•کیفیت را فراموش نکنید: هنگام خرید مبل باید به کیفیت متریال و ساخت آن توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که مبل از متریال باکیفیت ساخته شده است که سال‌ها دوام می‌آورد و زیبایی و فرم خودش را از دست نمی‌دهد. ضمانت کیفیت و گارانتی از مواردی هستند که کیفیت محصولات یک تولیدکننده را ثابت می‌کنند. وودن مبل، تولید و عرضه‌کننده انواع مبل راحتی و ال کیفیت مبلمان انتخابی‌تان را تضمین می‌کند. با خرید مبل راحتی از وودن مبل کیفیت و اصالت را در کنار زیبایی تهیه خواهید کرد.

•رنگ مناسب را انتخاب کنید: انتخاب رنگ مناسب را دست کم نگیرید. مراقب باشید در انتخاب رنگ مبل ال یا راحتی هیجان‌زده تصمیم نگیرید. براساس رنگ دیوارها، فرش و سایر اثاثیه منزل، پرده‌ها و سبک و دکوراسیون فعلی منزل، نور طبیعی خانه و اندازه فضا رنگی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با منزل شما داشته باشد. اگر بچه کوچک دارید یا از حیوانات خانگی مراقبت می‌کنید، این موارد را هم در انتخاب رنگ مبل در نظر بگیرید.

•جنس و طرح پارچه را مد نظر قرار دهید: یکی دیگر از مواردی که اهمیت زیادی دارد، جنس پارچه و طرح‌دار یا ساده‌بودن آن است. کیفیت و دوام، دکوراسیون و هماهنگی با سایر اثاثیه منزل، قابلیت شست‌و‌شو، قابلیت پنهان‌کردن لکه‌ها از مواردی هستند که هنگام انتخاب پارچه مبل باید در نظر بگیرید.

•کیفیت و قیمت مناسب: بسیار مهم است مبلی را انتخاب کنید که کیفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. درست است که کیفیت بالا هزینه‌های بیشتری را به‌دنبال دارد؛ اما همیشه تولید کنندگانی هستند که کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند. خرید مبل راحتی از وودن مبل کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه را برایتان به ارمغان می‌آورد. مبلی را بخرید که تولیدکننده کیفیت و دوام آن را ضمانت می‌کند. وودن مبل هم با این جمله کیفیت خود را تضمین می‌کند که «شما خانواده ما هستید، ما برای خانواده‌مان کم نمی‌گذاریم.


مزیت خرید از فروشگاه وودن مبل
یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید برای خرید انواع مبل راحتی و ال با کیفیت، تنوع بی‌نظیر و قیمت مناسب انتخاب کنید، وودن مبل است. شاید بپرسید چرا باید خرید مبل راحتی از وودن مبل را انتخاب کنید؟ وودن مبل تنها یک فروشگاه مبلمان و لوازم چوبی نیست، بلکه خانه‌ای است برای تمام اعضای خانواده‌هایی که قصد خرید بهترین متریال و کیفیت را در هر سبک و سلیقه‌ای دارند.

بنابراین، چه به‌دنبال یک مبل ال شیک باشید یا یک میز ناهار خوری جدید و یک مبل راحتی، وودن مبل طیف گسترده‌ای از پیشنهادات را برای شما دارد. اما مهم‌تر از آن این‌که خرید مبل راحتی از وودن مبل شرایط بی‌نظیری مانند فروش اقساطی، ضمانت کیفیت، امکان انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از جدیدترین طراحی‌های مبل موجود، ارسال فوری و خدمات مشتریان عالی را به‌همراه دارد. همین حالا برای انتخاب مبل مورد علاقه‌تان وارد وب‌سایت وودن مبل شوید، مدل‌ها و قیمت‌ها را ببینید، مقایسه کنید و مبل ال یا راحتی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

خرید مبل راحتی یا ال؟ ‌راهنمای انتخاب بهترین مبل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.